torsdag 2 september 2010

Först!

Jaha, så var man alltså en del av "bloggosfären". Känns onekligen lite spännande. Den här bloggen kommer handla om det jag för närvarande lägger ned mest tid på, nämligen serier. Jag kommer att lägga upp sånt jag ritat, men även skriva om serier jag läst. Förmodligen blir det en del inlägg om annat (film känns som ett oundvikligt ämne), men främst ska detta vara en serieblogg. Därav titeln "Piazzolla om Serier" (som verkar allt mer pretentiös ju mer jag tänker på den).

Jag ser denna blogg främst som ett sätt att lägga ut mina grejer, och som en anledning att skriva mer än jag gör. Förhoppningsvis kommer någon att läsa den också - alla som känner för det är mycket välkomna. Just nu är den kanske lite visuellt torftig, men för närvarande låtsas jag att det är ett estetiskt val ("Min blogg har fokus på texten") och fixar det senare. Vi ses! :)

2 kommentarer:

  1. Bra med en blogg! Jag har låtit min lida utan nya inlägg i månader, men ditt initiativ manar till handling - jag skall uppdatera! (snart)

    Jag är bara lite besviken på att det inte blev Martins Allkök :D

    SvaraRadera
  2. Yeey! Ser fram emot att läsa! :)
    lägger självklart till dig på bloglovin - du får skaffa en länk dit sen ;)

    SvaraRadera