onsdag 27 oktober 2010

"Inre Monolog"-trailern ute!

Jag har till slut blivit klar med Inre Monolog, min sommarserie som jag pysslat med sen i juni. Känns lite stort att bläddra i det färdiga resultatet: 26 sidor serie, det längsta jag gjort, och det överlägset mest genomarbetade. Om det är det bästa vågar jag dock inte säga än. Serien kommer att ingå i fanzinet 7:e Oktober (som Calle skriver lite om här), som vi hoppas kunna trycka inom en snar framtid. Att döma av de serier jag sett andra göra kommer 7:e Oktober att bli fruktansvärt bra.

Jag fick för mig (delvis inspirerad av gårdagens b-filmskväll) att göra en fånig trailer för Inre Monolog i serieform. Resultatet ser ni nedan. Jag tänker mig texten läst med exalterad trailer-basröst. Den borde också avslutats med typ Appears only in the 7:e Oktober fanzine. Buy Now!




1 kommentar:

  1. Så. Jävla. Bra.

    Schysst att det är på engelska när titeln är på svenska XD Tänker mig att han försöker uttala det där också; "INREE MONO-LOGG"

    SvaraRadera