tisdag 6 september 2011

Hey! Ny Wilmer-strip!


 Ja, det är väl lika bra att slänga upp en strip till. Den här utspelar sig alltså innan den jag publicerade för två inlägg sen - en sorts Wilmers Förkylning Begins.

 Jobbar annars på med min serie till den fabulösa 03:51-antologin - som jag ritar på A3-papper, för första gången sedan skoluppgiften Cardiac Arrest. Underbart att ha så stort utrymme.

 För övrigt har jag problem att lägga upp grejer från datorn hemma, vilket gör att jag måste vara i skolan för att blogga. Tänkte bara nämna det, som en ursäkt för den lite blygsamma uppdateringsfrekvensen.

2 kommentarer:

  1. Det där är så jag. Och antagligen 90% av alla andra män ;) Jätterolig! Älskar hur du har ritat host- och harkelorden, det hörs verkligen hur äckliga de är och hur mycket han tar i! Var inne på Revanschs hemsida och kollade pdf:er, var roligt att se dina strippar där :)

    SvaraRadera
  2. Jaha, hela tidningarna fanns som pdf! Kul att du orkar kolla igenom hela pdf:en för att kolla mina gamla (illa tecknade) grejer :)

    SvaraRadera