torsdag 16 december 2010

Väl använd tid

Det är mycket att arbeta med nu. Jag skulle kunna sätta mig och jobba på min flashfilm. Eller hitta på en rolig idé till den tredje cartoonspalten. Eller kanske göra det allra sista på min karikatyruppgift, och färglägga rått-versionen av Steve Buscemi. Sen skulle jag ju kunna packa och städa inför hemresan över jul.

Inget av detta har jag gjort idag.

Idag har jag gjort detta:


Det vill säga: en färdig, tuschad bild baserad på en ordvits som typ bara jag tycker är rolig.

Nån gång, när jag håller på att bryta ihop under alla viktiga saker som måste göras, kanske jag sätter mig ner och färglägger det hela i photoshop också.

3 kommentarer:

  1. Så jävla roligt skrivit, skrattade högt X´D Bilden är fan asskön :)

    SvaraRadera
  2. XD
    Jag tycker den var askul också! Vill se den i läckra 80's Miami-färger nu!

    SvaraRadera
  3. Håller med Efraim, färg på den också! Tycker att den är jätte bra :D

    SvaraRadera