lördag 10 december 2011

Bloggpremiär i december!

Vi är redan i december, vilket märks på att mitt ett år gamla inlägg med tomtar är det i särklass mest visade på bloggen de senaste veckan. Nu har jag ju i och för sig inte uppdaterat bloggen den senaste tiden, så det är ju inte någon järnhård konkurrens direkt. Har hållit på med grejer som genererar få "Blogginlägg Per Arbetstimme" (BPA), bland annat baxat mitt 03:51-bidrag i mål. Serien kommer heta Kärt Återseende, och röra sig i samma värld som min serie i 7 Oktober, fast med andra figurer och ny story.

Här är en grej för min presentationssida i boken. Har skrivit mitt namn stiliserat. Tyckte det blev lite fräsigt.



Ska försöka blogga lite mer innan jul. Ha det mysigt så länge!

1 kommentar:

  1. Jävlar, Piazzolla! Noir-igt och fräsigt! Gillar speciellt pengabunten som blir ett a ^^

    SvaraRadera